placinta_cu_mere_fara_grasimi

Iata o reteta simpla, care nu iti da mari batai de cap atunci cand vine vorba de alegerea fructelor. Este vorba despre clasica placinta cu mere, insa cu un continut extrem de redus de grasimi. Aceasta placinta poate fi servita la cafeaua sau ceaiul de dimineata.

Iata ingredientele de care ai nevoie:

– 7 cani de mere taiate in bucatele
– 3 oua
– 100 ml lapte batut
– 150 grame faina
– 1 lingurita praf de copt
– 180 grame zahar
– Un varf de lingurita de sare

Incepe prin a incalzi cuptorul la 180 grade Celsius, dupa care pregateste o tava pentru placinta, tapetand-o cu hartie pergament.

Apoi, intr-un castron mic, amesteca faina, praful de copt, zaharul si sarea si pune compozitia deoparte. Intr-un alt bol, sparge ouale, dupa care adauga si laptele batut, amestecand pana la omogenizare. Peste acest aluat, adauga compozitia initiala si amesteca bine.

Bucatile de mere le vei plasa intr-un castron mare, iar peste ele vei turna aluatul obtinuit, amestecand pana cand merele vor fi bine incorporate in compozitie.

Intinde tot amestecul in tava pentru placinta si lasa-l sa se coaca timp de o ora. Dupa aceea, scoate placinta din cuptor si las-o sa se raceasca timp de cateva ore, de preferat chiar peste noapte.

Placinta cu mere se serveste la temperatura camerei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here