IQads revine in 2007 cu cea de-a 20-a editie AdBreak, miercuri, 31 ianuarie, in Music Club (Str. Baratiei 31). Dedicat de aceasta data topurilor in publicitate, evenimentul isi propune sa stabileasca importanta pe care o capata plasarea unui brand sau a unei agentii intr-o ierarhie.

Criteriile dupa care se realizeaza aceste clasificari si topuri vor fi puse sub semnul intrebarii, iar invitatii celei de-a 20-a editii AdBreak vor comenta pe marginea acestora, incercand sa vada exact mecanismele de functionare.

Director de Strategie la Grapefruit, Stefan Liute va face retrospectiva brandurilor de top ale anului trecut. Cine ajunge in top si care este strategia din spatele acestor rezultate sunt cele doua teme care vor da startul discutiei cu acesta.

Membru in juriul festivalului de publicitate Golden Drum 2006, Mihai Coliban a fost pus in situatia de a decide asupra unui clasament. Actualul freelancer va incerca sa lamureasca pentru curiosi care sunt tiparele de jurizare si criteriile pe care le-a avut in vedere cu cateva luni in urma la Portoroz.

Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications, se afla in febra pregatirilor pentru AdPrint. In acest an cu un juriu de exceptie condus de Frank Bodin si Dominik Oberwiler, reprezentanti ai grupului Euro RSCG, Andrei Bortun ne va arata cum se alege un juriu si unde gasesti oamenii cel mai in masura sa decida asupra calitatii unui ad.

Proiectiile surpriza care vor completa seara vor testa memoria participantilor la eveniment si vor dezvalui cateva momente culminante din culisele AdPrint-ului.

“La ce folosesc topurile? Cui folosesc topurile astea minunate? Si daca folosesc cuiva… O sa stau, o sa tac si o sa aflu cat mai multe posibil. Dupa care o sa spun daca ce am aflat m-a lamurit au ba. In topul meu, caci toti ne facem topuri in cap, nu exista locul doi. Deci nu e top. Dar e in capul meu. Si la ce-mi foloseste? Cui?! Mie. Poate ma ordoneaza. Aflu eu si va spun.

Oricum imi place mult chestia asta cu un top fara locul doi. Doar cu locul unu. Eu sunt primul dar si tu. Toti suntem primii.” – sustine Mihai Anton, moderatorul acestei editii, sperand sa afle toate raspunsurile pe 31 ianuarie.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

IQads.ro, 26 ian 2007

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here