HomeMondenUnde viseaza vedetele sa plece in vacanta!

Unde viseaza vedetele sa plece in vacanta!

De la Sophia, care prefera Hawaii-ul, sau Oana Sarbu, ce iubeste pur si simplu Sicilia, si pana la Andreea Raicu, ce a fost de-a dreptul impresionata de India, ori Ileana Badiu, a carei destinatie favorita este Africa de Sud, iata unde viseaza vedetele noastre sa plece in vacanta.

Vacanta de vara se apropie cu pasi repezi, iar visarea la destinatii care mai de care mai exotice a inceput deja de mult. ADPM.ro le-a chestionat pe cateva dintre vedetele autohtone cu privire la locurile in care si-ar dori sa-si petreaca vacanta. Iata in continuare ce ne-au raspuns.

vedete-vacanta1

Sophia

„Am avut sansa sa calatoresc foarte mult. Mi-a ramas sufletul la Hawaii. N-as putea sa va spun ce m-a impresionat. Cuvintele sunt prea palide. M-au impresionat oamenii, pentru ca traiesc intr-un fel existenta. Sunt intr-un fel de alta dimensiune, cu totul. Traiesc frumos, in natura care este de poveste. Totul este foarte organizat, foarte curat, cu niste parcuri imense. Toata lumea acolo ai senzatia ca nu munceste, nu-si doreste ca noi sa calatoreasca, sa-si faca o casa buna, sa-si cumpere niste haine. Cred ca traiesc dupa alte principii, au cu totul alta educatie si se bucura, cum ar trebui sa ne bucuram cu totii de fiecare moment al existentei noastre”, spune artista.

vedete-vacanta2

Gabriela Cristea

„Pai, cred ca cea mai frumoasa vacanta, a fost acum doua saptamani. N-a fost o vacanta propriu zisa ci a fost un weekend, pentru ca atat am putut sa plecam. Am fost plecati in Grecia, in Rhodos, trei zile, unde ne-am simtit foarte bine si e o destinatie pe care o recomand cu mare placere. Am nimerit si intr-un resort foarte frumos, de cinci stele, super-super. Stii, am auzit tot felul de povesti despre Grecia, de genul: serviciile nu sunt tocmai de cinci stele, cazarea nu e tocmai de cinci stele. Noi am nimerit de cinci stele pana la capat! Si atunci a fost ok!”, a marturisit Gabriela.

vedete-vacanta3

Anca Serea

„A, toate vacantele noastre sunt frumoase. Noua ne place sa calatorim, si apreciez, indiferent de locatie, adica indiferent ca mergem in Romania, sau in alta parte, apreciez faptul, in primul rand, ca nu sunt acasa, ca sunt cu cei dragi, sa ma bucur de toate momentele alea. Vacantele toate au fost frumoase, spre exemplu, am vizitat, foarte greu, avand fobie de avion, America, impreuna cu Adi, si m-a impresionat New York -ul. Nu stiu, mi s-a parut totul foarte gigantic, asa, ma simteam o furnica, in mijlocul Manhattan-ului. Nu stiu, imi place si litoralul romanesc, toate locurile, si muntele nostru, sunt multe vacante frumoase”, a declarat vedeta.

vedete-vacanta4

Oana Sarbu

„Sicilia a fost una dintre cele mai frumoase destinatii. Mi-a placut solemnitatea locului, dincolo de frumusetea peisajului, cu mare si munte. Mi-a placut foarte mult linistea oamenilor si faptul ca se cultiva pepeni si masline din care se extrage uleiul, si faptul ca in pauza de pranz oamenii stau in fata portilor. Barbatii se imbraca in costume impecabile albe. Stau si dormiteaza, acolo, pe scaun. Si e o pace si o liniste! Pare ca nimic nu-i scoate din ale lor. Sicilia e un loc in care as reveni cu placere. Imi plac multe locuri. Merg des in Israel, am acolo prieteni. Merg sa cant. Merg in America destul de des. Dar, o tara asa calda si frumoasa, daca ar fi sa traiesc undeva, ar fi Sicilia!”, a spus Oana Sarbu.

vedete-vacanta5

Andreea Raicu

„Cea mai frumoasa vacanta pe care am facut-o, cea mai frumoasa calatorie, pentru ca nu as putea sa o numesc vacanta, este cea in care am fost in India. A fost o calatorie din care m-am intors cu foarte multe lucruri care mi-au schimbat viata, in care am experimentat foarte mult. Am trait momente foarte importante pentru mine. Am vazut o lume noua, plina de o energie incredibila, in care mi-am facut multi prieteni”, a dezvaluit Andreea.

vedete-vacanta6

Ileana Badiu

„In Africa de Sud. Este o destinatie pe care atat eu, cat si sotul meu o iubim foarte tare. Am fost acolo in luna de miere, dar ne-am reintors. Am mai fost de cateva ori de atunci, si la anul ne propunem sa-l ducem si pe Sasha acolo, ca sa vada o tara divina, din toate punctele de vedere”, ne-a explicat ea.

vedete-vacanta7

Ilinca Vandici

„Uite, pot sa-ti spun de ultima iesire din tara, nu a fost o vacanta in adevaratul sens al cuvantului, insa a fost o prima deplasare care pe mine m-a extaziat, asa, din toate punctele de vedere. Am fost invitata speciala, din Romania, a celor de la Pronovias, la Barcelona , acolo unde a fost lansarea noii colectii, dar si aniversarea celor cincizeci de ani de Pronovias in lume. A fost un eveniment extraordinar, cu 2400 de oameni la o prezentare de moda, plus 400 de ziaristi, jurnalisti, operatori, cameramani. S-au comportat absolut exceptional!

M-am simtit ca o adevarata printesa, din dimineata in care am ajuns acolo, pana noaptea cind am ajuns iarasi in camera, cu tot ce inseamna hairstyle, make-up la hotel, rochia aranjata frumos pe patul de la hotel, masina la scara. Te lua, te aducea inapoi, si asa mai departe. Cu oameni din PR, sau, ma rog, de paza, de security, care s-au ocupat de mine, si nu numai, pentru ca fiecare tara am inteles ca a avut un invitat special. Cu un covor nu rosu, ci alb, de data asta, exact cum vedem noi la premiile Oscar, cam asa s’au desfasurat lucrurile aici.

Pentru mine a fost ca un vis implinit! Si am venit cu atata energie pozitiva incarcata de acolo, incat si acum rememorez cu mare drag tot ce s-a intamplat. M-a fascinat, m-a uimit, si mi-as dori ca macar o data sau de doua ori pe an fiecare dintre noi sa reusim sa luam parte la un asemenea eveniment. E ceva spectaculos!”, a declarat Ilinca Vandici.

vedete-vacanta8

Andreea Runceanu (Amadeus)

„Cea mai frumoasa vacanta din ultimii ani, a fost, cu siguranta, in Croatia. Am fost atunci fara copii. Aveam doar un copil pe vremea aceea. Doar pe Yanis il aveam, avea un an, l-am lasat la bunici, si am plecat cu sotul meu si cu doi prieteni, cei mai dragi prieteni ai nostri. Am plecat doar noi patru in Croatia. A fost cea mai frumoasa, nu stiu sa-ti explic de ce. Cred ca s-au legat lucrurile, n-am programat nimic acasa. Pur si simplu am plecat, am stat doua saptamani, si ne-am oprit unde ne-a placut, acolo ne-am oprit. Chiar am amintiri foarte frumoase!”, a povestit artista.

vedete-vacanta9

Oana Roman

„Am avut multe vacante frumoase. Ultima vacanta foarte interesanta pe care am avut-o, a fost in Republica Dominicana, acum vreo doi ani, de care imi aduc aminte cu mare drag”, a dezvaluit si Oana Roman.