HomeEvenimenteSensation White, renumita petrecere in alb a ajuns la Bucuresti! Iata cum...

Sensation White, renumita petrecere in alb a ajuns la Bucuresti! Iata cum a fost!

Peste 15.000 de oameni au luat parte aseara la petrecerea White Sensation care a avut loc la Romexpo, Bucuresti. Din cei 15.000, 3.700 au venit in Romania din cea mai mare parte a Europei, din Coreea si Israel, special pentru spectacolul care a avut loc aseara.

Efecte speciale care au incins atmosfera la Romexpo, tone de apa adunate in aproape 50 de fantani ce au dansat pe muzica, lumini spectaculoase, efecte pirothenice si artificii, decor special adus din Amsterdam , mingi uriase aruncate in public, care isi schimbau culoarea la fiecare atingere, si nu in ultimul rand line-up-uri puse de cei mai mari DJ-i din lume, care au facut ca 15.000 de oameni imbracati complet in alb sa danseze la unsion.

Asta a adus iubitorilor muzicii dance, sambata, de la ora 22.00 Show-ul Sensation ā€œOceanof Whiteā€, un eveniment complex, ce a imbinat pe beaturile muzicii si elemente de teatru si coregrafie, diferite pe set-ul fiecarui DJ, incantandu-i pentru prima data pe romani chiar la ei acasa.

Tot pentru prima data in istoria acestui spectacol creat in Olanda, la care ProFM a fost partener media in Romania, pe scena Ocean of White au urcat si singurii DJ-i romani, care au fost alesi sa mixeze timp de o ora si care au pregatit si o piesa proprie pentru eveniment.

DJ-ii ProFM GreeG & Onuc, pe care ascultatorii ii aud in fiecare seara de luni pina vineri de la ora 20:00 la 00:00 au trait astfel una dintre cele mai importante, dar si emotionante experiente din cariera lor, dupa cum au marturisit chiar ei.

ā€œA fost un eveniment foarte bine pus la punct, care ne-a depasit asteptarile. Atmosfera a fost incredibila, publicul a fost senzational, mai ales la ultima piesa, <Giselle>, care a fost productie proprie marca Greeg&Onuc, pregatita special pentru acest show impreuna cu prietenul nostru Nick Kamarera, caruia ii multumim.

Piesa a avut un succes atit de mare ca dupa ce i-am facut astfel premiera la Sensation Ocean of White, o veti putea asculta si la ProFMā€, declara GreeG, adaugand ca toata aceasta seara, in mijlocul unui public atit de numeros a fost o experienta unica.

Foarte emotionat dupa incheierea line-up-ului lor, MariusOnuc adauga faptul ca ā€œeste incredibil in primul rand sa fii prezentat si introdus publicului de unul dintre cei mai mari MC din lume, Mr. G. A fost o super realizare pentru noi si a fost o seara cu adevarat ā€¦Legalize Joyā€, incheie DJ-ul ProFM, care a povestit ca dupa ce a urcat pe scena din mijlocul salii,Ā  la pupitru ā€œnu imi dadeam daca am ametit din cauza inaltimii sau ā€¦ se invarte scena.

Senzatia a fost foarte ciudata, in cele din urma m-am obisnuit, pentru ca timp de o ora intr-adevar scena se invartea cu noi si am putut vedea si am fost vazuti de intreaga salaā€.

Intr-un interviu acordat in exclusivitate Stirilor ProTv, care va putea fi urmarit duminica, 22 aprilie, atit la Stirile diminetii cit si la Jurnalul de la ora 19:00, Fedde Le Grand a vorbit despre experienta traita in cadrul spectacolului de la Bucuresti, dar si despre faptul ca se pregateste sa se casatoreasca.

Publicul care a venit special la Romexpo pentru a urmari acest show si pentru a petrece pana dimineata alaturi Mr White, Dj-ii ProFM GreeG&Onuc, Pete Tong, Fedde Le Grand, Mauro Picotto sau Hardwell nu a fost format numai din romani. 3700 de straini au calatorit pina in Romania special pentru a fi prezenti la Sensation ā€œOcean of Whiteā€, din Bulgaria, Turcia, Ungaria, Italia, Spania, Grecia, Olanda, Elvetia, Coreea si Israel.

ā€œOcean of Whiteā€, care a avut premiera pe 5 iulie 2008 in Amsterdam, este una dintre cele mai grandioaseĀ  productii Sensation.

Peste un million si jumatate de oameni din 20 de tari de pe 4 continente au participat pana acum la Sensation, unul dintre cele mai titrate branduri de eveniment de pe mapamond si in care s-au folosit, inclusiv la Bucuresti, 100 000 de litri de apa curenta in fiecare ora din cadrul spectacolului, 120 de cabine de sunet, un decor special construit in aproape o saptamina, de nu mai putin de 200 de oameni si bineinteles, nelipsitul dress-code-ul obligatoriu care l-a facut faimos: WHITE (toti participantii s-au imbracat exclusiv in alb, singurele lucruri de alta culoare permise fiind incaltamintea si accesoriile).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Must Read