Internetul este motorul ofensivei tehnologice care transforma media intr-o piata de mii de miliarde de dolari.
Cheltuielile pentru dezvoltarea mass-media se vor tripla la nivel global pana in 2010, cand vor ajunge la 1,8 trilioane de dolari. Aceasta este concluzia unui studiu al firmei de contabilitate PriceWaterhouseCoopers (PWC), facut public saptamana trecuta. Iata ca investitiile din presa romaneasca urmeaza, practic, o tendinta la nivel mondial.
Consumatorii de media vor plati de trei ori mai mult doar pentru divertismentul prin internet, adica 67 de miliarde de dolari in 2010 fata de 19 miliarde in 2005, conform studiului “Divertisment si mass-media la nivel global”. Analistii PWC prevad o crestere fulminanta in Asia in domeniile internetului, televiziunii prin cablu si satelit si jocurilor video.
Publicitatea on-line, cea mai prolifica
China va deveni, conform studiului, cea mai mare piata pentru mass-media si divertisment din Asia, depasind Japonia pana in 2009.
Evenimentul Zilei, 03 iul 2006