Un prim lucru pe care trebuie să-l ai în vedere este că schimbarea stilului alimentar nu se face peste noapte, ci treptat. Iată câteva trucuri care iti vor fii de folos în  procesul de transformarea a regimului tău alimentar.

1. Cumpără săptămânal verdeţuri proaspete pe care să le ai în frigider

Rucola, salata verde creaţă, spanacul, frunzele de sfeclă şi valeriana. Iarna este mai greu să găseşti o  diversitate de verdeţuri, dar există soluţii şi poţi să optezi pentru acestea. În plus, este bine să ai câte o varză mică albă şi roşie din care poţi să prepari salate.

2. Carnea nu trebuie consumată la fiecare masă, ci de 2-3 ori pe săptămână

Optează mai des pentru peşte , pui, porc, curcan şi vită de ţară. De asemenea, atunci cânc consumi carne prepar-o mai sănătos, nu o prăji în ulei. Pe grill, la cuptor sau casino online înăbuşită cu diverse mirodenii va fi foarte gustoasă.

3. Ţine mereu la îndemână următoarele ingrediente

Usturoiul, ceapa, orezul integral, conservele de roşii/fasole/năut, conservele de ton/sardine/macrou, măslinele, morcovii, ţelina şi ardeii.

4. În cămară păstrează mereu următoarele ingrediente

Fasolea, năutul, lintea, quinoa, amarantul, hrişca, orezul integral şi meiul te pot ajuta să găteşti rapid şi sănătos. Aceste ingrediente au un conţinut ridicat de vitamine şi minerale. De asemenea, sunt potrivite pentru o masă

4. Nuci şi seminţe crude

Nucile, seminţele de floarea-soarelui, seminţele de doveal, migdalele, fisticul, nucile caju, seminţele de chia, seminţele de in, nucile braziliene, arahidele sunt hrănitoare si contin multe vitamine şi minerale. Nu trebuie să le ai pe toate în casă, ci să alegi câteva pe gustul tău pe care să le ţii mereu la îndemână.

Cand mananci santos, te simti mai bine, mai plin de viata iar energia pe care macarea sanatoasa ti-o ofera este de neinlocuit!

Be healty with FashionLife!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here