Abs

Sa fim cinstiti: nu este om care sa mearga la sala sau care sa faca sport fara sa-si doreasca sa scape de burta si sa aiba un abdomen perfect definit! Abdomenul plat si sexy reprezinta, de fapt, chiar motivul principal pentru care multa lume începe sa mearga la sala. Din pacate, de foarte multe ori nu este suficient sa tragi de fiare sau sa faci ridicari. Sunt o multime de alte motive pentru care nu toata lumea poate avea un abdomen perfect. Vezi mai jos un top zece motive pentru care nu ai un abdomen perfect.

10. Ai un tonus muscular scazut

Primul si cel mai simplu motiv pentru care oamenii în general nu au un abdomen plat este dat de tonusul muscular scazut. Pur si simplu muschii abdomenului nu sunt suficient de dezvoltati. Cu cat vei lucra mai mult muschii abdomenului cu atat acestia vor prinde mai mult contur si vor fi mai definiti. Solutia ar fi simpla: intreaba un instructor sau gaseste un program de abdomene si incepi sa transpiri.

9. Problema ta e genetica

Un alt motiv destul de simplu pentru care multa lume nu are un abdomen plat este dat de genetica si de faptul ca pur si simplu nu sunt programati ereditar pentru asa ceva. Este o chestie din mosi-stramosi sa ai un oarecare nivel al grasimii pe burta. Si lucrul acesta nu se refera doar la abdomen, ci la intraga stare de fapt a organismului respectiv. Bineinteles, totul poate fi combatut cu exercitii la sala si miscare, insa rezultatele nu vor fi niciodata extraordinare.

8. Nu bei suficienta apa

In ziele noastre este greu sa mai gasesti produse alimentare putin procesate. Ca sa nu mai vorbim despre mancarea de la fast-food sau de proasta calitate. Prin urmare, retentia apei a devenit ceva normal in secolul XXI. Problema nu tine in mod obligatoriu de abdomen, ci de toti muschii corpului. Incearca, cel putin cateva saptamani, sa iti impui sa bei macar zece pahare de apa pe zi si redu cat de mult poti consumul de sare. In multe cazuri acest lucru echivaleaza cu o dieta usoara, garantat o sa vezi imbunatatiri.

7. Nu dormi suficient

Fiti sinceri: de cate ori nu va treziti in timpul saptamanii asteptand week-end-ul doar pentru a putea dormi cat de mult puteti? Sau de cate ori va ridicati din pat dimineata obosit, poate mai obositi decat v-ati culcat? Lipsa somnului afecteaza intregul organism, de la nivel psihic pana la nivel fizic, asa ca efectele se vor vedea. In plus, un mod de viata sedentar incurajeaza acumularea de grasime in organism, la barbati cel mai vizibil fiind pe burta si abdomen. Incercati sa dormiti suficient in timpul saptamanii, sa va simtiti odihnit dimineata, si intregul organism va fi revigorat.

6. Ai nevoie de mai multi carbohidrati

Majoritatea oamenilor au gresita impresia ca daca mananca alimente sarace in carbohidrati vor slabi, sau cel putin vor reduce nivelul grasimii din corp.  Dietele care presupun reducerea consmului de carbohidrati ajuta la scaderea nivelului de grasime din organism, dar in acelasi timp, priveaza muschii sau alte organe importante de nutrienti si substante folositoare. Per total, alimentele salbe in carbohidrati vor avea ca efect reducerea metabolismului, ceea ce duce si la reucerea modului in care sunt arse caloriile. Pentru a echilibra situatia mancati bine inainte de a merge la sala sau inainte de a face exercitii pentru abdomen.

5. Te concentrezi prea mult asupra abdomenului

Multi barbati exagereaza cu exercitiile pentru burta si abdomen si neglijeaza alte grupe de muschi. Realitatea este ca abdomenului nu este o unitate de sine statatoare, ci este direct legata de restul organismului. Nu poti sa arzi o cantitate prea mare de calorii ocupandu-te doar de abdomen, trebuie sa privesti corpul in intregul lui. Alterneaza exercitiile pentru abdomen cu cele care iti solicita intreg corpul si vei vedea rezultatele. Specialistii spun ca astfel vei ajunge sa arzi de zece ori mai multe calorii decat daca te concentrezi doar asupra abdomenului.

4. Abdomenul perfect nu inseamna doar sala

Cei mai multi dintre noi mergem la sala, facem exercitii pentru abdomen, iar apoi ne relaxam muschii pentru tot restul zilei. Daca vrei sa ai un abdomen perfect gaseste o formula prin care sa iti soliciti muschii abdomenului si dupa ce ai fost la sala. Gaseste lucruri de facut prin casa, pune muschii la treaba. Daca te gandesti mai des la asta va deveni un fel de obicei si abdomenul tau va fi mereu in forma.

3. Bei prea mult

A devenit deja proverb: berea face burta. Din momentul in care ajunge in organism alcoolul blocheaza arderea grasimilor, ceea ce inseamna ca daca mergi la sala toate progresele tale se vor bloca in clipa in care ai pus gura pe alcool. Soluria e simpla: nu mai consuma alcool. Gandeste-te ca prietenii tai vor rade data viitoare cand vei cere un pahar de apa sau un suc, dar te vor invidia cand vor vedea ce ”patratele” ai facut.

2. Esti prea stresat

Stresul este direct legat de punctul sapte si lispa somnului. Efectele asupra organismului sunt cam aceleasi. O viata plina de stres si o tensiune constanta incurajeza depunerea de grasime in organism, in paralel cu reducerea tonusului muscular. Nu o sa poti avea niciodata un abdomen perfect plat daca duci o viata stresanta si agitata.

1.Cedezi sub presiunea atentiei la mancare

Nu o sa poti avea un abdomen perfect plat si un tonus muscular bun daca nu esti atent la ceea ce mananci. Din pacate, chiar si sportivii de performanta, sau cei care urmaresc cu atentie o dieta, mai calca stramb. De multe ori chiar nu te poti abtine. In pricipiu nu este o drama, dar daca se intampla prea des va avea avea efecte asupra orgnismului, obisnuit treptat cu un anumit metabolism si un anumit stil de viata. Fii atent la ceea ce mananci si daca se intampla sa depasesti masura, o data sau de doua ori, incearca sa revii la alimentele cu care ti-ai obisnuit organismul si la stilul de viata pe care era deja setat.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here