5154595cc8c6a

Retailerul suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz AB (H&M) deschide vineri al 24-lea magazin din Romania la Botosani, in cadrul celui mai nou centru comercial din oras, Uvertura Mall. Noul magazin se intinde pe o suprafata de peste 1.500 metri patrati.

Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 48% in primul trimestru al anului fiscal in curs, respectiv decembrie 2012 – februarie 2013, la 188 milioane de coroane suedeze (22,5 milioane de euro), dupa extinderea retelei de magazine.

Romania se afla pe primul loc la nivelul retailerului suedez in functie de cresterea vanzarilor in coroane suedeze din primul trimestru, urmata de Singapore, cu un plus de 47%, Croatia, cu 43%, si Japonia, cu 40%, reiese din raportul financiar al companiei.

In lei, vanzarile au urcat in perioada analizata cu 59%. Intre decembrie 2011 si februarie 2012 vanzarile H&M Romania s-au situat la 127 milioane de coroane suedeze (15,2 milioane de euro). In anul fiscal 2012, retailerul si-a dublat vanzarile pe piata romaneasca, la 635 milioane de coroane suedeze (74 milioane de euro), dupa deschiderea a opt magazine.

Magazin recomandat: kurtmann.ro


Principalii competitori ai H&M pe piata romaneasca sunt New Yorker si C&A, iar pe plan international, compania concureaza cu Zara, C&A, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Mango, Takko, Debenhams. Mall-ul Uvertura din Botosani a fost dezvoltat de Moldova Universal, cu investitii de 27 milioane de euro.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.