Regia de publicitate online ARBOinteractive a semnat cu hi5 Networks, operatorul retelei sociale hi5, un contract exclusiv de vanzare a spatiului publicitar pentru Romania. In prezent, peste 2 milioane de romani s-au inregistrat pe hi5.com, iar 81% din ei fac mai multe vizite lunar.

Fie ca alcatuiesc profile si skin-uri pentru branduri, fie ca se lanseaza campanii virale sau sponsorizari integrate, hi5 ofera multe posibilitati pentru clientii ARBOmedia in scopul de a creste reach-ul si impactul online al continutului publicitar”, a apreciat Brett Finkelstein, director de parteneriate media in cadrul hi5 Networks.

Potrivit lui Calin Rotarus, managing director al regiei de publicitate online ARBOinteractive, incepand de astazi ARBOinteractive poate livra publicitate pe canalele din reteaua hi5, regia fiind deja in negocieri cu mai multe agentii.

“Principalul nostru obiectiv este sa atragem cat mai multi bani din piata, in sensul ca intrarea lui hi5 in Romania ar putea modifica dimensiunea bugetelor. Asta nu inseamna ca vom lua din banii alocati altor site-uri din portofoliu si vom pune la hi5, ci din contra, hi5 va ridica stacheta”, subliniaza Calin Rotarus.

Portofoliul de vanzari al ARBOinteractive mai cuprinde peste 165 de site-uri, printre care evz.ro, Hotnews.ro, clubafaceri.ro, autovit.ro. Regia a fost infiintata prin preluarea de la 1 februarie a vanzarilor de publicitate online aflate pana in prezent in portofoliul ARBOmedia. Aceasta se va orienta de la 1 februarie pe vanzarea de publicitate si publicitatiile detinute in presa scrisa.

Sursa: Ziarul Financiar

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here