Sarbatorile de Paste se apropie cu pasi repezi, insa din pacate bucataria romaneasca (si nu numai) include mancaruri foarte pacatoase pentru organismul nostru si, implicit, pentru dieta pe care am ales sa o urmam cu sfintenie in urmatoarea perioada.

Cu alte cuvinte, nu va abateti de la traseu, folositi in continuare retete sanatoase, tehnici de gatit care implica foarte putina grasime (spre deloc) si strategii bune privind controlul portiilor.

Profitati de un brunch delicios compus din legume, in special morcovi! Iepurasul de Paste vine in acest an cu morcovi, lasand in spatele ciocolata si celelalte prajituri pe care ni le aducea in perioada care a precedat dieta noastra. Copiii si adultii trebuie sa adopte acest stil de viata deopotriva. Morcovii au un continut scazut in calorii, sunt plini de fibre si de antioxidanti.

Iata ingredientele de care veti avea nevoie pentru aceasta reteta care va va ajuta foarte mult sa atingeti greutatea ideala: doua pungi de morcov, doi cartofi, o jumatate de ceasca de lapte, doua linguri de ulei de masline, sare dupa gust si piper negru.

Modul de preparare: puneti morcovii si cartofii la fiert intr-o cantitate de apa suficienta incat sa ii acopere. Dati focul la mic si acoperiti vasul cu un capac. Un sfert de ora ar trebui sa fie mai mult decat suficient.

Scurgeti apa si ii introduceti in tigaia Dry Cooker pentru aproximativ 1 minut. Se scot mai apoi, se adauga laptele, uleiul de masline, sarea si piperul. Mixerul va poate fi de un real ajutor intru strivirea legumelor.

Produsul final este unul 100% sanatos, are un continut nesemnificativ de calorii si, mai presus de aceste lucruri, nu va contribui in mod decisiv la celulita ce se poate forma in aceste aproximativ doua saptamani de lancezeala acaparate de perioada prepascala, Paste si zilele de dupa. Hristos a inviat!

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here