HP a prezentat, in cadrul HP Solutions Day, eveniment dedicat de HP in exclusivitate clientilor strategici, factorilor de decizie din cadrul companiilor mari si mijlocii, cea mai recenta oferta de solutii si servicii pentru un mediu de afaceri in continua schimbare.

Pe parcursul a cinci sesiuni dedicate au fost prezentate cele mai puternice sisteme Unix din istoria tehnologiei informatiei, solutia de management a serviciilor IT, solutia de continuitatea afacerii, solutia de externalizare a serviciilor, si nu in ultimul rand serviciile de tip Mission Critical, ca parte a bogatului portofoliu de servicii tehnologice HP.

Cu noua generatie de sisteme HP Integrity s-a extins numarul de sisteme de operare utilizabile in mediul HP de servere virtuale pentru serverele Integrity, pentru a reduce numarul de servere virtuale odata cu modificarea cerintelor afacerii.

Astfel, HP Integrity rx6600 si rx3600 ofera functionalitatea caracteristica unui mainframe la pretul unui server de inceput de gama. Livrate, la alegere, cu unul dintre sistemele de operare HP-UX 11i, Microsoft Windows, Linux sau OpenVMS, serverele asigura cea mai buna flexibilitate si capacitate din clasa lor.
Serverele HP Integrity rx6600 si rx3600 includ in prezent chipset-ul HP zx2, care ofera o eficienta energetica de doua ori mai buna decat generatiile precedente si reduc costurile de alimentare si de racire cu pana la 50%. Mai mult, linia Integrity si-a dublat capacitatea prin folosirea noului procesor dual-core Intel Itanium 2 “Montecito”.

Hewlett-Packard a prezentat si o oferta bazata pe ITIL – ITSM (IT Service Management) – care este o abordare fundamentata pe procese, indreptata catre proiectarea, implementarea, administrarea si evolutia de servicii IT de calitate focalizate pe client/utilizator, oferind in acelasi timp agilitate in implementarea de servicii si posibilitatea de a reduce costurile IT.

Solutia complexa oferita de HP este bazata pe combinarea a trei componente fundamentale: procese, oameni si tehnologie. Oferirea de servicii IT de calitate necesita o legatura puternica intre aceste componente, serviciile fiind rezultatul proceselor IT aplicate la infrastructura, iar procesele fiind executate si controlate de oameni care folosesc tehnologie de management.

HP Romania propune un plan concret care asigura continuitatea afacerii si proceselor (Business Continuity Planning – BCP), un proces creat pentru redresarea automata a activitatii companiei in urma unor situatii neprevazute. Acesta permite reintegrarea procedurilor, aplicatiilor, operatiunilor, sistemelor, retelelor si facilitatilor critice pentru continuarea afacerii.

De asemenea, permite redresarea activitatii dupa dezastre (Disaster Recovery Plan – DRP), care este o componenta cheie a planului pentru continuitatea afacerii (BCP) si se refera la aspectul tehnic al planului, in timp ce BCP ia in considerare aspectul general operational si de business.

Beneficiile unui astfel de plan sunt multiple, asigurand ca datele care altfel ar fi pierdute, in urma unor dezastre, pot fi recuperate prin cele mai avansate metode din domeniu. Se pot preveni multe situatii de criza, minimizand puternic efectele producerii acestora.

Se pot evalua, in mod clar, care sunt resursele care trebuie alocate pentru asigurarea continuitatii afacerii, si care sunt punctele in care trebuie intervenit in primul rand.

Ager Press, 24 nov 2006

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here