“We want to break out of the box, in a lot of ways” – Betty Noonan, director of brand management and marketing services at Kodak

Old Kodak Logo – R.I.P. Cutiuţa galbenă, cu “K”-ul ei distinctiv si numele Kodak în ea este dată la o parte pentru un nou logo, mai simplu, cu un typeface care să arate că avem de a face cu o companie modernă, inovatoare pentru secolul XXI, care nu are de gând să se ocupe numai de produse foto.
Noul logo e mai modern, mai simplu, dar nu mai are “K”-ul memorabil care dădea atâta personalitate. Nu imi plac liniile galbene. Au renunţat la cutie pentru a arăta că ei gândesc “outside the box”, dar au pus linii paralele în partea de sus şi de jos a logomark-ului. Totuşi cred că în câţiva ani se va şi renunţa la ele. Culorile, în mod normal, le-au păstrat.

S-ar părea că în spatele procesului de branding stă Ogilvy & Mather’s Brand Integration Group.

Resurse: [1][2][3]

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here