HomeDIVERSEGIFTS' SHOW 2006

GIFTS’ SHOW 2006

Firmele producatoare sau importatoare de obiecte promotionale au ocazia sa-si prezinte cele mai inedite produse din portofoliu in cadrul unui concurs organizat in premiera in Romania – GIFTS’ SHOW.

Potrivit comunicatului de presa, evenimentul se va desfasura cu ocazia targului de productie publicitara ADVERTISING SHOW 2006 si va culmina cu desemnarea celor mai reusite 10 obiecte promotionale ce pot fi achizitionate pe piata de profil din tara noastra.

Scopul si beneficiile participarii la GIFTS’ SHOW

Advertising Show 2006 propune expozantilor la cea de-a IV-a editie un nou concurs adresat exclusiv firmelor producatoare sau importatoare de obiecte promotionale, eveniment care va conduce la cresterea gradului de notorietate a targului si va atrage un numar mai mare de vizitatori specialisti.

Gifts’ Show, ca si eveniment special in cadrul targului, beneficiaza deja de o campanie de promovare puternica menita sa aduca la targ cat mai multi advertiseri, marketeri si achizitori implicati in cumpararea de cadouri promotionale.

Toate obiectele participante la concurs vor fi promovate pe site-ul targului (www.advertisingshow.ro), intr-o sectiune speciala, cu link catre site-urile proprii, pana la editia urmatoare a targului. In plus, toti cei care se inscriu in concurs vor aparea intr-un capitol special in catalogul targului ADVERTISING SHOW.

Cele 10 obiecte castigatoare vor fi expuse intr-un mod deosebit, prin amenajarea unui spatiu special in cadrul targului. De asemenea, castigatorii acestui concurs vor fi prezentati si in newsletter-ul post-festum ADVERTISING SHOW 2006, precum si in articolele publicate ulterior in presa de specialitate.

Pentru aceasta promovare suplimentara, marele avantaj al participarii il constituie faptul ca expozantul nu trebuie sa plateasca nimic in plus. Aceasta pentru ca ne tinem de promisiunea de a creste nivelul calitativ al targului Advertising Show din respect pentru expozantii nostri fideli…

Noutatea conceptului Gifts’ Show 2006, consta in a mediatiza o competitie crancena care sa se anunte un adevarat show pentru publicul specialist. Un alt beneficiu major este ca toti participantii vor fi nominalizati. Juriul va alege din obiectele inscrise in concurs cele mai bune zece produse. Nu va exista un clasament traditional, toate cele 10 produse fiind considerate castigatoare.

In fapt, toti participantii vor avea de castigat si astfel, se vor cunoaste mai bine firmele din Romania care alcatuiesc astazi « divizia A » in materie de promotionale.

Acest concurs va fi mediatizat ca o noutate, astfel incat sa genereze in mintea consumatorului o miza importanta de competitie. Se va pune accent pe provocarea de a reuni intr-un singur loc cei mai reprezentativi furnizori de promotionale din Romania. Astfel, atat clientului final cat si distribuitorilor le va fi mai usor sa aleaga cadoul potrivit.

Actiunile de PR vor prezenta evenimentul astfel incat perceptia sa provoace multa curiozitate si siguranta. Curiozitatea de a vedea cadourile premiate si siguranta de a lucra cu furnizorii cei mai buni din Romania. Provocarile vor fi in special de natura emotionala.

Odata cu intrarea in ultimul trimestru, vizitatorii targului vor avea un reper mai usor pentru alegerea cadourilor de evenimente, campanii, promotii, protocol sau cadouri de business pentru sfarsitul anului.

Mediatizarea evenimentului va urmari atragerea la standuri si a persoanelor implicate in desfasurarea altor evenimente ce vor avea loc in aceeasi perioada in incinta ROMEXPO.

Inscrierea la GIFTS’ SHOW (20 iunie – 20 iulie 2006)
Pentru inscrieri si detalii suplimentare cu privire la participarea in cadrul acestui concurs, va invitam sa vizitati site-ul www.advertisingshow.ro sau sa ne contactati la numarul de telefon 021/202.57.54, persoana de contact: Daniela Ion

14 iun 2006

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Must Read