Kim Kardashian a impus moda corpului voluptuos, cu forme generoase şi siluetă în formă de clepsidră. Iar posteriorul său admirat de bărbaţi, cât şi de femei, este deja un “must-have”.Exerciţiile special concepute pentru a lucra muşchii din zona feselor te ajută să ai un  posterior ferm, să scapi de celulită şi să stralucesti atragand privirile celor din jur.

Exerciţiul 1

Stai cu palmele şi genunchii pe podea. Păstrează piciorul drept îndoit, ridicând talpa spre tavan. Păstrează capul drept şi privirea casino înainte. Repetă de 20 ori pentru fiecare picior.

Exerciţiul 2

Stai cu palmele şi genunchii pe podea. Păstrează piciorul drept îndoit, ridicând apoi genunchiul în lateral pentru ca piciorul tău să fie paralel cu solul. Repetă exerciţiul de 20 ori pentru fiecare picior.

Exerciţiul 3

Stai în picioare, cu mâinile sprijinite de un scaun cu spătar cât mai înalt. Păstrează o distanţă de un pas între tine şi scaun.Apleacă-te uşor înainte şi ridică piciorul în spate cât mai mult. Coboară-ţi piciorul şi repetă de 15 ori.

Exerciţiul 4

Stai cu picioarele depărtate, mâinile întinse în faţă. Fandează până jos, păstrând picioarele depărtate, iar când revii la poziţia de start, ridică apoi piciorul stâng încât să fie paralel cu solul. Repetă exerciţiul de 15 ori pentru fiecare picior.

Be sexy! FashionLife is helping you with some tips!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here