Dieta cu usturoi este o metoda rapida de a pierde in greutate, dar si o metoda excelenta de intinerire a corpului curatandu-l de toxine. In aproximativ o saptamana, veti pierde aproximativ 2-3 kilograme, impreuna cu imbunatatirea starii generale a corpului!

Se stie despre usturoi ca are proprietati puternice antibacteriene si antiseptice. Totodata, usturoiul intareste sistemul cardiovascular, previne dezvoltarea aterosclerozei si lupta intens impotriva unui metabolism lent. Iar unul dintre cele mai mari beneficii ale sale este acela ca are capacitatea de a reduce nivelurile sanguine ale radicalilor liberi.

Acestea fiind spuse, sa vedem ce contine 100g de usturoi:

  • 106 calorii (kcal)
  • 6.5g proteine
  • 0g grasime
  • 21.2g carbohidrati
  • 70mg apa

Planul de dieta

Ziua 1

Mic dejun: limonada dintr-o lamaie si paine cu usturoi (100g faina, un ou, 1/2 cana cu apa, un catel de usturoi).

Pranz: ceai de musetel si o salata – 100g de suc de varza proaspat, un catel de usturoi si un mar proaspat.

Cina: orice suc de legume si un sandwich cu pasta de usturoi (3 catei de usturoi, 1 rosie si o felie de paine de secara).

Ziua 2

Mic dejun: compot de mere uscate si terci de usturoi (3-4 catei de usturoi, 1-2 morcovi fierti, 1 mar copt).

Pranz: suc de mere, 3 rosii medii umplute (4-5 catei de usturoi si o lingura de ulei vegetal).

Cina: ceai si piure de usturoi (2-3 catei de usturoi, un mic dovlecel, ulei vegetal si sare).

Ziua 3

Mic dejun: suc de fructe si salata de usturoi (un catel de usturoi, o sfecla rosie mica fiarta si 3-4 bucati de prune uscate).

Pranz: ceai din plante si supa de usturoi (2 capete de usturoi, jumatate de litru de apa, jumatate de litru de supa de legume si un cartof).

Cina: ceai de orice fel si o salata usoara de usturoi.

Ziua 4

Mic dejun: o bautura facuta din siropsi fulgi de ovaz cu usturoi.

Pranz: un decoct de macese si supa de usturoi (un catel de usturoi, un cartof, 200ml de apa, sare si o lingura de ulei vegetal).

Cina: ceai si usturoi + un cartof, un ou fiert, sare si ulei vegetal.

Ziua 5

Mic dejun: lapte si oua fierte cu maioneza de usturoi.

Pranz: compot de mere uscate si usturoi de legume sotate.

Cina: orice suc de fructe si ciuperci pane cu sos de usturoi – 100g ciuperci proaspete, un catel de usturoi, 3 linguri de vin alb, 2 linguri de faina, ulei vegetal.

Ziua 6


Mic dejun: ceai de musetel si salata de fructe cu usturoi – un catel de usturoi, un mar, o lingura de stafide, o lingurita de miere, 100g de orice fructe de padure proaspete.

Pranz: limonada si bulion de usturoi – un catel de usturoi, jumatate de litru de apa, plante si sare.

Cina: ceai si oua prajite cu usturoi.

Ziua 7

Mic dejun: morcovi rasi, cu usturoi si suc asortat.

Pranz: ceai din plante si piftele de usturoi (2 capatani de usturoi, jumatate de ou, 100g de paine alba, sare, ulei vegetal, o sfecla de zahar si un pic de ulei).

Cina: lapte si salata de fructe cocktail cu branza si usturoi (3-4 catei de usturoi, 100g de branza, o lingura de maioneza).

Secretul dietei cu usturoi este reprezentat de produsele cu un continut slab in proteine, care au, in schimb, o multime de glucide simple si grasimi.

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here