HomeDIVERSEConcurenta tot mai mare pe publicitatea online

Concurenta tot mai mare pe publicitatea online

Splendid Media a lansat saptamina trecuta divizia interactiva care se va bate cu netBridge si Arbomedia.

Cresterea continua a sumelor investite in publicitatea online din Romania a determinat in ultimii ani aparitia de noi jucatori si abordarea de noi medii. Prin lansarea Splendid Media Interactive, serviciile de vinzari de publicitate oferite de regia Splendid Media acopera toate tipurile de media: tv, presa scrisa, radio, indoor, outdoor, Internet si teletext.

O noua strategie

Splendid Media si Magnetique Marketing au incheiat un parteneriat in urma caruia a rezultat Splendid Media Interactive, companie dedicata administrarii spatiilor de media interactive si neconventionale. Structura nou-infiintata isi propune sa aduca o schimbare importanta pe piata de media online, dominata, pina in prezent, de numai doi jucatori importanti, netBridge si Arbomedia.

Reprezentantii Splendid Media Interactive sustin ca, prin lansarea pe piata, le ofera proprietarilor de site-uri o noua alternativa, creindu-le oportunitati reale de a actiona in scopul atingerii unui obiectiv esential, acela de maximizare a profitului obtinut din vinzarea spatiului publicitar.

In plus fata de publicitatea pe Internet, Splendid Media Interactive abordeaza si alte tipuri de media neconventionale, cum ar fi teletextul sau publicitatea pe telefonul mobil.

Oportunitatea momentului

“Pentru ca nu putem sa le facem pe toate la fel de bine, am cautat un partener pentru dezvoltarea acestei noi divizii si nu a fost un lucru usor. De indata ce am gasit colaboratorul potrivit, am trecut la fapte si putem spune ca parteneriatul cu Magnetique Marketing ne bucura si ne da incredere in reusita acestui proiect”, a declarat Radu Budes, managing partner Splendid Media.

El este de parere ca nici clientii si nici agentiile de publicitate nu-si doresc sa aiba multi furnizori de spatii de publicitate.

“Grupul Splendid Media va putea oferi spatii de promovare cross-media intr-o singura negociere. Se economiseste mult timp, iar banii sint aceiasi”, a mai afirmat Budes

Cotidianul, 16 mai 2006

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Must Read