Ceaiul negru este folosit încă din antichitate de chinezi, pentru tratarea mai multor afecţiuni. De-a lungul timpului, s-a observat că ceaiul negru are un rol important şi în procesul de slăbire.

Un studiu condus de cercetătorii din Japonia arată că există o strânsă legătură între consumul de ceai negru şi scăderea în greutate. Pe lângă faptul că arde grăsimile, studiu mai arată că ceaiul negru contribuie la scăderea colesterolului rău.

De asemenea, ceaiul negru poate accelera procesul de slăbire prin intensificarea metabolismului. În aelaşi timp, ceaiul inhibă efectele negative ale carbohidraţilor.

Reduce nivelul stresului

Un alt beneficiu pe care îl aduce ceaiul negru este acela de a reduce nivelul stresului în organism. Deseori, persoanele consumă alimente în exces pe fond emoţional, motiv pentru care ceaiul negru elimină cauza care poate duce la creşterea în greutate. Studiile arată că persoanele care beau ceai negru între 4 şi 6 ori pe săptămână au avut nivele mai scăzute ale hormonilor de stres, cu toate că au trecut prin momente tensionate.

Aşadar, consumul regulat de ceai negru poate preveni în mod indirect acumularea de calorii prin faptul că ajută organismul să se refacă mult mai repede după un episod stresant, inhibând nevoia de a consuma ceva dulce.

Elimina toxinele din organism

O altă cale prin care ceaiul negru ajută la slăbit constă în faptul că ajută la eliminarea toxinelor din organism. Polifenolii, un tip de antioxidanti, cauta radicalii liberi si ii detoxifiaza. Ceaiul negru are de 10 ori mai multi antioxidanti decat fructele si legumele.

Un ingredient special nu a fost identifict în compozitia ceaiului negru, însă cercetările efectuate de-a lungul timpului au dovedit eficienta acestuia.

Cu toate acestea, în compoziţia ceaiului negru se găsesc ingrediente precum cafeina, polifenoli, flavonoide, catechine şi aminoacizi, care împreună au un efect pozitiv asupra organismului, contribuind astfel la scăderea în greutate.

Nu uita, pentru efecte vizibile este indicat să bei ceai negru în fiecare zi, câte 2-3 căni, însă nu seara, întrucât poate afecta somnul.

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here