404 Not Found


nginx
Call Center pentru infoutile bazat pe reclama. | FashionLife.ro
HomeDIVERSECall Center pentru infoutile bazat pe reclama.

Call Center pentru infoutile bazat pe reclama.

In completarea postului anterior iata ca apar noi servicii mobile advertising based.

In Daily Business apare un articol despre compania romaneasca Excel Models Grup a investit 170.000 euro ( mi se pare enorma suma si stiu ce vorbesc) pentru lansarea unui serviciu de informatii generale prin telefon denumit Freedom, care va putea fi apelat gratuit de pe mobil si care va furniza la cerere informatii in schimbul ascultarii unui clip publicitar de cateva zeci de secunde.
Serviciul Freedom ofera utilizatorului un numar de telefon gratuit – 0800 390 391 -disponibil non-stop din retelele principale de telefonie mobila si fixa Orange, Vodafone si Romtelecom.

Ghidul telefonic Freedom este un serviciu furnizat de operatori care vor consulta baze de date cu acces public si privat, cu scopul gasirii informatiilor solicitate de catre utilizator.

Informatiile solicitate pot face referire la date despre vreme, curs valutar, rezultate loto sau program TV, precum si “informatii locale”, despre institutii publice, restaurante, baruri, cluburi, autogari, film sau evenimente locale.

Serviciul Freedom reprezinta, practic, un nou canal de advertising. Conform oficialilor, sunt folosite date de baza despre utilizator, oferite chiar de el (de exemplu, varsta), pentru a alege tipul de mesaj publicitar care va fi ascultat de acesta in timp ce operatorul cauta informatiile solicitate.

Majoritatea informatiilor sunt disponibile in momentul de fata pentru orasele Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Timisoara si Sibiu. Alte date, cu caracter general (precum starea vremii – n.r.) sunt disponibile pentru utilizatori din intreaga tara.

Freedom poate prelua pentru inceput pana la 700.000 apeluri/luna, cu o durata medie de 3,3 min/apel si un consum lunar de aproximativ 3 milioane minute. Dupa primele 3 luni de la lansare, oficialii Freedom estimeaza o cifra operationala de circa 2 milioane de apeluri pe luna, cu o rata de crestere de circa 20% lunar.

Publicul tinta, conform oficialilor companiei, sunt persoanele intre 14 si 45 de ani de pe teritoriul Romaniei, preponderent din teritoriul urban.

Compania, cu capital 100% romanesc, este detinuta de oamenii de afaceri Adrian Manea si Doina Barbu. Acestia estimeaza o cifra de afaceri in crestere cu 40% pentru acest an. Conform datelor publicate de Ministerul de Finante, anul trecut compania a inregistrat o cifra de afaceri de 136.000 euro.

Nu stiu daca operatorii vor fi foarte interesati sa promoveze acest serviciu avand in vedere ca le “papa” cota de piata unora din serviciile proprii: vezi Orange Info apelabil la 311 sau Romtelecom Agenda apelabil la 931 pe care acestia incaseaza o gramada de bani. Pe deasupra mai exista si un call center gratuit al celor de la Sapte Seri care prezinta cam aceeasi informatie gratuit si fara reclama. Ideea mi se pare totusi interesanta si binevenita pe piata romaneasca. Mi se pare laudabila incercarea de a gasi si alte canale de distributie a reclamei pe canale alternative fiindca media clasica si in special televiziunea ia toata crema si ne agaseaza cu o reclama insuficient targetata.mobile, gsm,Cdma,internet mobil,sms,ringtones, Nokia, Ericsson, Samsung, LG,Orange, Vodafone, Zapp, Motorola, video, call,i-mode
Cristi Popescu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Must Read