domo_magazin_grup_rc_92713200

Black Friday. Domo, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT din piaţa românească, a lansat încă de la 1 noiembrie aplicaţia „Spune ce-ţi doreşti de Black Friday”, în vederea marii zile a reducerilor de preţ – 29 noiembrie. Black Friday. Prin campania sa, retailerul le oferă clienţilor posibilitatea să îşi comunice aşteptările cu privire la redcuerile de la finalul lunii noiembrie.

Click aici pentru a accesa magazinul online!

Aplicatia este realizata sub forma unui chestionar cu doar cinci intrebari, accesibila prin intermediul unui QR code si/sau link web. Pentru ca rezultatele sa fie cat mai corecte, Domo a alocat QR coduri diferite, in functie de localizarea geografica a respondentilor si in functie de platformele de comunicare stabilite.

Participantii vor putea accesa aplicatia din orice magazin Domo, de pe site-ul domo.ro, newsletter-ul Domo, campania de bannere care se va derula on-line sau din machetele de presa. Toti participantii vor putea castiga, prin tragere la sorti, una dintre  cele trei tablete Prestigio puse in joc.

Valabilitatea studiului este intre 1 si 15 noiembrie 2013. Rezultatele studiului vor contribui la imbunatatirea intregului proces de ofertare pentru BLACK FRIDAY. Cei care vor să vadă lista de promoţii existente în acest moment la DOMO pot intra pe secţiunea de oferte speciale a companiei.

BLACK FRIDAY. Ziua reducerilor de preţuri cucereste piata locala cu pasi de uriaş. Anul trecut, au fost vândute de peste trei ori mai multe produse, faţă de 2011, iar valoarea lor a depăşit suma de 50 de milioane de euro. În acest an însă, estimările companiilor implicate indică o creştere de aproape cinci ori mai mare.

Cele mai cautate produse de catre romani de BLACK FRIDAY vor fi, anul acesta, in special IT, telefoane, tablete, dar si electrocasnice sau jucarii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.