In final ai realizat ca ai nevoie de o lista de email. Dupa ce ai citit nenumeroase articole, sfaturi de la experti si multe povesti de succes despre oameni care au facut o mica avere cu lista lor de email, te ai decis si tu sa faci o lista numai a ta. Apoi s-a intamplat. Ai crezut ca stii totul ce se poate stii despre marketing prin email si construire de lista si ca ai urmat toate sfaturile pana la litera Z, dar totusi inca nu esti in stare sa faci nici un profit.

De fapt, poate ca pierzi banii in loc sa vina. Ai niste cheltuieli, chiar daca ai o lista mare, dar numai un procent foarte mic cumpara de la tine iar tu pierzi din profit. Deci, oare de ce mearge asa de rau? De ce altii au succes cand tu ai dat gres? Cea mai obisnuita greseala este scufundarea. Si ce inseamna asta? Alegi o tema pe care crezi ca ar fi popular si ca ai castiga bani frumosi cu acesta. Dar din pacate nu este cazul. Daca ai scris un mesal listei tale de email, nu inseamna deloc ca ei vor cumpara de la tine instantaneu.

In ceea ce urmeaza voi da cateva sfaturi pentru aceeia, care au inceput sa construieasca o lista, dar din anumite motive au dat gres. Iata trei sfaturi usoare si rapide de a construi o lista de email profitabila.

1.) In primul rand trebuie sa faci in asa fel, incat clienti sa aiba incredere in tine si in produsul tau. Numai prin lansarea listei tale de email n-o sa devii automat un expert si un vanzator in care pot sa aiba incredere. Este bine sa scrii atatea articole cat poti inaintea lansarii listei. Scrie despre tema sit-ului, o tema despre care probabil ai o cunostiinta mai mare. Foloseste forumurile de a impartasii cunostiinta ta despre tema respectiva si pentru a cunoaste mai bine nevoile si dorintele clientilor tai viitori.

Alatura-te deasemenea la furumurile de pe alte sit-uri. Furnizeaza sfaturi si recomandari ca un expert. Cand simti ca oamenii incep sa aiba incredere in tine, inseamna ca esti gata sa incepi construirea listei prprii. Poti construi o baza din mebrii forumurilor. Poti intreba politicos, daca vor sa se alature list tale. Prietenii intotdeauna sunt clienti buni. Pune si un link catre sit-ul tau, ca sa vada despre ce este vorba.

Adevarul este ca banii o sa vina numai atunci, cand clientii si membrii listei tale au incredere si cred in tine. Ei doresc un produs sau serviciu, care este un schimb bun pentru banii lor. Oamenii n-o sa cumpere ceva de la tina, daca nu te cunosc.

2.) Ofera servicii si produse pe care oameni o doresc si au nevoie.

3.) Fa prietenii cu alti proprietari de lista. Acest lucru este foarte benefic mai ales cand este vorba de cineva, care are deja o lista de succes. Acestia sunt oameni cu experienta in aceasta aventura, iar stiim cu totii ca esperienta este cel mai bun profesor. Pe cand sunt multe articole folositoare pe internet, nu seamana deloc cu faptul cand primesti informatii din prima mana de la cineva in care ai incredere.

Proprietarii de liste experimentati sunt in stare sa spuna ce sa faci si ce sa nu faci, pentru ca ei au trecut deja prin asta. Pe cand diferiti oameni se intalnesc cu diferite situatii, notiunile generale pot fii de mare ajutor. Sunt multe chestii de evitat, iar acesti oameni pot sa-ti zica, care sunt acestia.

Construirea unei liste profitabile nu se intampla de obicei peste noapte. Sunt multe lucruri de facut si multe eforturi care trebuie depuse. De obicei listele sunt construite de la zero, iar cum creste trebuie sa mentii calitatea. Tine lista organizat si usor de manevrat. Dupa ce cresti, si daca este nevoie, poti angaja pe cineva. Fa orice, pentru a face membrii fericiti si satisfacuti si in acest fel ei o sa cumpere de la tine.

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here